Gundikê Melî beldesinde Adarok etkinliği

Paylaş:
ŞIRNEX - Gundikê Melî beldesinde, yüz yıllardır süren Adarok etkinliği bu yılda coşkuyla kutlandı. 
 
Şirnex’in Gundikê Melî Belde Belediyesi, baharın gelişini simgeleyen yüzlerce yıllık Adorak etkinliğini gerçekleştirdi. Yaklaşık 350 yıldır kutlanan etkinlik Besta Bölgesi'nde düzenlendi. Etkinliğe, Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Eş Genel Başkanı Keskin Bayındır, siyasi parti ve demokratik kitle örgütü temsilcileri ile yüzlerce kişi katıldı. Etkinliğe ayrıca çevre kent ve ilçelerden de katılım oldu. 
 
Büyük kazanlarda yemeklerin pişirildiği, geleneksel oyunların oynandığı ve sohbetlerin yapıldığı etkinlikte, dengbêjî klamlar seslendirildi.