Mayıs ayında yaşamını yitirenler anıldı

Paylaş:
AMED - Mayıs ayında yaşamını yitirenler MEBYA-DER öncülüğünde yapılan etkinlikle Bismil’de anıldı. 
 
Medeniyetler Beşiğinde Yakınlarını Kaybeden Aileler ile Yardımlaşma Dayanışma Birlik ve Kültür Derneği, (MEBYA-DER), Mayıs ayında yaşamını yitirenleri Amed'in Bismil ilçesinde düzenlediği etkinlikle andı. Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM Parti) ilçe örgütünde gerçekleşen anmaya çok sayıda kişi katıldı. Anmada, PKK’nin öncü kadrolarının hayatını ve özgürlük mücadelesindeki direnişlerini konu alan sinevizyon gösterimi yapıldı.
 
Anmada konuşan MEBYA-DER Eşbaşkanı Ramazan Dengiz, bugüne büyük bedeller ve büyük mücadeleyle gelindiğine dikkat çekerek, yaşamını yitirenleri andı.