Yüreğir'de Kürt Dil Bayramı etkinliği

Paylaş:
ADANA - Yüreğir'de 15 Mayıs Kürt Dil Bayramı etkinliğinde barış vurgusu yapıldı
 
Adana'nın Yüreğir ilçesinde 15 Mayıs Kürt Dil Bayramı etkinlikleri kapsamında "Kültür ve Sanat Şenliği" adıyla buluşma gerçekleştirildi. Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM Parti (DEM Parti) Yüreğir İlçe Örgütü öncülüğünde ilçe binasında yapılan etkinliğe Adana Demokratik Kurumlar Platformu ve çok sayıdaki kişi katıldı.
 
'BARIŞ GELSİN'
 
Etkinlikte konuşan DEM Parti Yüreğir İlçe Eşbaşkanı Zakir Boran, Anneler Günü vesilesiyle tüm annelerin gününü kutladı. Kürt dilinin gelişiminin önemine değinen Boran, Kürtçenin önündeki tüm engellerin kaldırılmasını istedi. Kürt Halk Önderi Abdullah Öcalan'ın yürüttüğü Barış ve Demokratik Toplum Süreci'ne dikkat çeken Boran, Abdullah Öcalan'ın yürüttüğü sürecin arkasında olduklarını ve bu ülkeye barış gelmesini istediklerini belirtti.
 
Etkinlik skeç, dengbej divanı ve Anavarza Kültür ve Sanat Derneği üyesi sanatçılarının stranlarını seslendirmesi ile sürdü. Ayrıca etkinliğe gelenlere çiğköfte ikram edildi.